Klachten & Garantie

Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wat moet ik nu doen? 

Dat is heel vervelend! Stuur ons zo snel mogelijk na ontvangst - uiterlijk binnen een week - een e-mail met een foto van de beschadiging. Dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk een nieuw product ontvangt. 

Als ik de gekochte items niet mooi vindt, mag ik ze dan retour sturen?

Als een artikel hebt ontvangen en je bent niet tevreden, dan mag je ze binnen 14 dagen retour melden. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Meld je retour aan met een e-mail aan retouren@floraarte.nl. Het is belangrijk dat je ons laat weten dat je een retour stuurt, zodat we die ook in ontvangst kunnen nemen. Na melding heb je nog 14 dagen de tijd om je items retour te sturen. Als je geen melding doet van de retour en/of niet op tijd terugstuurt hoeven wij het aankoopbedrag niet terug te storten. 

Ik heb niet alle items ontvangen die ik heb besteld!

Dat is vervelend maar kan onverhoopt gebeuren. Stuur ons zo snel mogelijk na ontvangst een e-mail inclusief foto van de ontvangen items. We zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost!

Een item heeft kleurverschil!

Veel van onze items zijn handgemaakt of gemaakt in batches. Koop je op een later tijdstip iets uit dezelfde kleurgroep/dezelfde kleur dan kan het zijn dat dit item uit een andere productie komt. We kunnen geen kleuren op elkaar afstemmen, mocht iets later zijn besteld en er kleurverschil tussen een eerder gekocht en het nieuwe item zijn dan valt dit niet binnen garantie.